Så lägrade sig lugnet igen

Så lägrade sig lugnet igen över oss och hela Norje Boke efter en veckas invasion av hårdrockare. Skall erkänna att det kändes rätt skönt när de drog upp sina tältpinnar och körde hemåt. Om de nu orkade ta med sig tältet vill säga... för det var långt ifrån alla som brydde sig om det. Massor av föreningar, flera hundra människor som bara gick och städade idag för herreminje vad skit där var. Men nu är det över och ett år till nästa gång
 
Stor-sonen med följeslagare kom en stund också igår för att kika på Billy Idol. Han betalade dessutom en biljett för det facila priset av 1300 pengar för att komma in. Själv var man ju snål och smyglyssnade utanför staketet, jag menar så intresserad är jag inte. Igår var jag dock bara nere och köpte lite tröjor till lill-fjompan. En Ozzy Osbourne och en Bamse, härlig kontrast (*ler*)
 
Fick också trevligt besök av Magda med familj. Gott med lite sällskap när maken var på klaverträff i Köpenhamn hela dagen. Det hade gått bra där så han var nöjd och glad när han kom hem. Så efter lite pyssel i trädgården idag så har vi dragit till stan igen. Nu blir det soffhäng så här på söndagkvällen. Var en sväng bortom Paps också som ville ha Skype installerat... det gick ju bra, men nu ringde han precis och sa något om "konfigurationsproblem" så får väl bege mig dit imorgon igen. Har man inte problem så skaffar man sig...
 
Hasta la vista baby
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0