Advent

Hur fort har inte detta året gått... imorgon är det redan 1:a advent, helt otroligt. Så idag har vi städat, tvättat och pyntat huset för advent och ni som känner Farmskan vet att det är alldeles, alldeles underbart. Jag älskar julen helt enkelt. Ikväll har jag också huset helt för mig själv för maken är i Malmö på spelning. Bästisen Manne kommer förbi en stund så det blir lite paj, sallad och tösasnack (*ler*)

Imorgon tänkte jag börja morgonen med att baka lussebullar, det är i stort sett min enda bakinsats under året. Sen kommer nog Paps & Babs förbi en sväng på kaffe och fika... jag har tydligen fyllt år.

Och sen är helgen slut och väskan skall packas inför näst sista resan innan jul. Denna gång till Kina, Shanghai, och det skall faktiskt bli lite spännande  Har tagit en dag ledigt så jag kan se mig om lite grand också. Har ni några "detta-skall-du-inte-missa-förslag?"

//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0