Dags att runda av...

Två dagar kvar på år 2017, ett år som har gått galet fort tycker jag. Det tycker jag i och för sig oftare och oftare numera, har väl med åldern att göra tänker jag. Man ser hur barnen växer och funderar på vart tiden egentligen tar vägen. Nostalgi! Men nu är det som sagt dags att runda av året och faktiskt också runda av den här bloggen som nu varit igång i 10 år, även där helt galet. Det började som en kul grej som sedan har givit mig många härliga minnen att kika på ibland, ett nytt sätt att skriva dagbok på. Men med nya sociala medier som Instagram så känns det som att det är dags att gå vidare och packa ner denna minnesbok.

Så istället för att sammanfatta detta året skall jag göra en tillbakablick på hela bloggen, år från år... men först den sista ultimata hunklistan (*ler*)

På plats nummer 5

Alltså Tomas Ledin... fortfarande otroligt snygg och sjukt läcker!

Plats 4

Mc Dreamy... anytime, anytime!!

Plats 3

Jon Snow... den kroppen under alla tjocka Games of Thrones pälsar... mums!

Plats 2... här hittar vi en nyupptäckt goding

Jonas Karlsson... inte bara en bra skådis alltså. Den blicken vänner....

På plats nummer 1 som så många gånger förr... han är helt enkelt My Man!

Hugh Jackman! På bio snart också "Mr Showman" tror jag den hette. Den skall ses (dreglas över) naturligtvis... ha ha ha.
 
//Farmskan
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0