Dockan är uppe igen!

Batterierna var helt urladdade efter Shanghai och inte blev det batter av att jag dessutom fått med mig någon magbakterie hem som helt slog ut mig i flera dagar. 11 timmar på flyget hem var riktigt jobbigt men jag sov nog 8 timmar av dem och sen fortsatte jag att sova hela helgen. Men nu känns det bättre igen och batterierna är laddade så käringen är på fötter.

Shanghai var som sagt en väldigt trevlig upplevelse, en fantastisk stad med bade nytt och gammalt, kultur och turism och god mat. Så får ni chansen att besöka staden så ta den. Sen är där ju mycket som är reglerat, till exempel sociala medier som bara är en plattform som är nationell (WeChat) och ingenting annat är tillåtet. En liten annan typ av kina mur (*ler*)

I veckan har jag verkligen tagit det lugnt och skall fortsätta vara lite försiktig med en massa måsten. I helgen blir det lite julbord och skön sång av Elin vilket jag ser fram emot jättemycket.

Det blir nog jul hos Farmskan också tänker jag
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0