Borlänge

Söndag kväll och Farmskan är incheckad på Scandic i Borlänge... det blir nog inte mer glamoröst än så (*ler*). Tre dagar framåt skall jag ha frontvecka på det blå-gula varuhuset och det skall faktiskt bli riktigt roligt. Dra kundvagnar, fylla på hyllor och träffa kunder. Fantastiskt.

Helgen har varit lugn och skön. I fredags blev det lite god mat och sen häng i TV-soffan och sen igår kom Modern och Rolf och hälsade på. De skulle ner och mysa med Sixten och ville sova över. Lite god mat, vin och lite spel... en trevlig kväll. Och så idag... Borlänge.

Tror jag skall ta mig över gatan till grillen där och ta något att äta. Det blir ingen ordning med mat när jag flyger eller åker tåg. Man behöver ju ha något i magen tänker jag... och lite snabbmat hade suttit fint

//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0