Julbord i mängder

Så var man inne på sista jobbeveckan innan en behövlig vila och lite lediga dagar. Skall bli så himla skönt och också tid för lite familjemys. Två dagar kvar nu, tänkte nämligen vara ledig på fredag för att hinna fixa det sista innan hela tjocka släkten anländer på lördag (*ler*)

Helgen var skön och avslappnad men innehöll också två julbord... som om man inte är tjock nog liksom. Först på fredagen det årliga julbordet med Carina och Seth, detta år inmundigat på Åhus Gästis. Det var väldigt, väldigt gott och lagom mycket att välja på. Dyrt tyckte vi dock att det blev så lite minus på det.

Sen lördagen blev det lite pyssel med att fixa köttbullar och slå in alla paket... skönt att komma igång, känns som att jag legat efter en hel del. På kvällen var vi på Sir Väs på julbord och Dottern och maken sjöng och underhöll med julmusik och skön sång. Hon är så himla duktig! Ja, jag vet att jag är jävig men hon är verkligen duktig. Lite sovmorgon på söndagen innan jag tog en sväng till Önnestad för att passa på att träffa tjejerna som var nere en snabbis. Mila hade fått vattenkoppor och det var inte lite prickar heller, stackare.

Snart dags att presentera min sista hunklista, julklappslista och årliga bakåtblick
Sorgligt... men rätt
 
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0