Sjukt trött på resande just nu

Onsdag kväll, maken har precis kommit hem från Polen efter tre dagar och själv har jag tillbringat måndagen och tisdagen i respektive Köpenhamn och London. Travelling Willburys kallas vi numera (*ler*). Nej, allvarligt talat så är det ganska jobbigt att resa... man blir rätt mentalt trött av det faktiskt. Trångt, varmt, dålig luft och stressiga miljöer... tacka vet jag TV-soffan här hemma och sin egen säng! Det är grejer det

Långhårig är jag också och det skall bli riktigt skönt att fixa till håret på fredag. Har egentligen inte så mycket emot längden som sådan men tjockleken... herre jisses... det är rena pälsmössan.

Har ni börjat med julklapparna? Jag har köpt tre... måste ta mig i kragen där. Skall ju till Kina här om några veckor, kanske läge att fixa där? En sån där liten katt som vinkar med tassen i guld till alla...

//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0