Så slö på uppdatering

Ja, det är verkligen så att jag inte hittar tiden att uppdatera den här bloggen längre. Så mycket har hänt sen jag startade den för 10 år sedan lite drygt, och det där med Instagram har liksom lite tagit över (inte för att jag är flitigast där heller... men ändå). Jag har bestämt mig för att köra på med bloggen till nyår. Jag måste ju ge er en sista hunk lista och kanske också en 10-årig tillbakablick istället för bara det senaste året som jag brukar. Det känns ändå bra att ha tagit det beslutet nu för det är ju ingen mening att ha en blogg som man inte uppdaterar regelbundet och som sagt... det funkar inte i mitt liv just nu.

Igår kväll var vi inne hos Stor-sonen och Tess och fikade och det var så himla mysigt. Det är ju liksom nästa första gången vi har den relationen med honom, så mamma hjärtat är glatt. Har varit en tuff men bra vecka annars men nu är det fredag och jag skall köra hemåt nu och hämta upp maken och sen åker vi till Växjö till Modern och Rolf. Tjejerna kommer dit för det är begravning för en kompis till sönerna så jag har lovat att vi skall passa dem under tiden. Sen på kvällen blir det hemåt igen för att fira Italiensk afton med lite vänner. Hej och hå!

Ha en trevlig helg vänner!
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0