Linslus o Lillejul

Lillejul... vilket innebär en massa stök. Jag och modern har i princip stått i köket hela dagen, mest för att slippa hålla på imorgon. 91 köttbullar har rullats, Jansson är fixad, Revbenen stekta, Skinkan griljerad och Äggen kokta.... nu är det bara finliret och prinskorvarna kvar till imorgon. Längtar faktiskt till att ha alla här och bara njuta av god mat och härlig stämning... och så julklappar förstås. En härlig hög ligger och väntar under granen och som ni vet... Det är alltid roligare att ge!

I julklapp från jobbet fick vi en DVD - "60 år med IKEA". Det var en intervju med Ingvar där han pratade om de första 60 åren i IKEAs historia. Satte väl i DVD:n när jag kom hem och första sekvensen visade Ingvars tal till personalen när de öppnade i Haparanda och vem stod där intill honom? Jag och Frida... skrattade gott! Så nu är man förevigad och distribuerad till 10.000 anställda i Sverige. Fick en massa SMS igår typ "Linslus"... men Ullstorps-Torgny tackade för reklamen... Stod ju med IKEA Handla kortets logo mitt i bild. Jajamen!

Nej, nu luktar det glögg från köket så det är väl dags att varva ner lite!
Så... till er alla... Snart är tomten här!

//Farmskan


Kommentarer
Världens Bästa Ola

Idag kommer Tomten! Tack för igår, ser fram emot idag! Ska bli gött att bara kunna komma till dukat bord.. ;=) Blir nog en bra jul. Jag har tydligen önskat samma av alla, så jag hoppas på många Whiskey flaskor...!
God Jul!!

2007-12-24 @ 08:26:55
Elin

Idag är det julafton! Och idag kommer tomten :) thihi! ska bli mysmys!

2007-12-24 @ 10:44:36
URL: http://stiffesdotter.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0