Ut i det blå... förlåt grå

Sista dagen på semestern... vilken ångest eller? Nja, men jag känner mig fortsatt trött så jag skulle gärna haft några veckor till. Verkar vara segt att få igång jobb motivationen detta året.

Denna dag spenderades tillsammans med djurägarna Nisse och Rita i framförallt Båstad. De skulle besöka Willab Garden för att titta på ett lusthus att ha nu när kvällarna börjar bli lite kyligare. De hade tittat ut ett men när vi väl kom dit så fann de givetvis ett annat... är det inte alltid så och det är naturligtvis dubbelt så dyrt (men också dubbelt så snyggt). Se själva....

image12

Fast det vi tittade på var i tryckimpregnerat furu precis som deras stora soldäck. Mycket snyggt... Nu blir det till att äta ärtsoppa resten av hösten och inte sitta så högt på den tjocka plånboken...
Efter detta besök dök vi in i diverse små butiker till Nisses stora förtjusning. Nej, någon shoppingmänniska av mått är han inte. Han unnade sig en flaska lampolja medan jag och Rita förtjust gick gång upp och gång ner. Det skall vara en kvinna för att shoppa loss...

En god lunch intogs på golfrestaurangen i Båstad innan vi tog oss hemåt igen. En skön sista dag på semestern där jag kunde sitta i baksätet och bara tragga utan att behöva köra. Det är jag ju så bra på också!

Skulle gått en sväng med Mitzy tillsammans med Grahnskan men hon hade herrbesök... Wow! Har han månne läst min blogg och fått upp ögonen? Troligtvis inte, denna har hon nog fixat helt på egen hand.
Lycka till! //Farmskan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0