45 + 1

Födelsedagen igår avlöpte mycket bra i goda vänners lag. Efter en seg morgon (man är ju inte särskilt van att vara ute och rumla till 3...) så gick jag och maken runt och fixade lite. Lagade mat och dukade fram lite gott att dricka. Släkt och vänner anlände vid 6-tiden och jag fick hur mycket fina saker som helst... allt från spabehandlingar till fina Kosta-muggar, till presentkort, till delikatesser och mys-sockar. Tack alla!! Kände mig helnöjd med kvällen.

Nu är det åter som vanligt och jag har precis varit ute med Mitzan, var rätt skönt och gå en runda och sträcka på benen och framförallt andas in lite frisk luft. Har varit lite si och så med det de senaste dagarna.

I fredags på jobbet så satt vi och diskuterade Kvarteret Skatan och nyårsprogrammet. Så till framför allt dig Poli, så kommer här en liten nyårshälsning....

http://www.youtube.com/watch?v=0Xzx5vwNrNI

Detta är min humor! Hoppas det är din också! //Farmskan

PS! Gissa vem som skall bort från denna bilden.....

image44


Kommentarer
Frida

Hejsan Åsa!

Du vet väl att det sprider sig som en löpeld att du har blivit bloggare. Du som ändå inte har nåt att göra :) Vilka puddingar du har fångat på foto från oscarsgalan. Att utvecklingsgruppen alltid ska märka ut sig, tur att inte AO partner gör det *ler* ha det gott kram kram Frida

2007-11-26 @ 20:34:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0