Johan Glans!

Den 26 mars blir en högtidsdag för mig, maken och dottern... då kommer nämligen Johan Glans till vår lilla stad med sin "World Tour of Skåne"! Skall in och jaga biljetter i nästa helg för nu gäller det att sitta på bra platser så man hör allt... I just love Johan Glans

image49

Snart slut på veckan och jag tänkte unna mig en kväll på stan... inte som ni tror utan bara shoppa och unna mig lite lyx... tycker jag är värd det faktiskt.

Fick detta lilla påpekande skickat till mig från en kollega, han påstod att han hittat det i en tidning av slump... yeah you bet!

Det här vill vi ha i julklapp av chefen

1. Bonus
2. Presentkort på till exempel spa, delikatesser eller böcker
3. Matkorg
4. Biobiljetter
5. Extra ledighet
6. Pengar till välgörenhet
7. Vin


Förstår inte riktigt vad han ville säga med detta. Räcker det inte med att vara trevlig??
//Farmskan

PS! Grattis bror Ola till försäljningen av huset!


Kommentarer
Elin

we love johan glans! DET SKA VA MAMMA PAPPA BARN.. med en pappa som inte tvättar sitt ORGAAAAN

2007-11-30 @ 20:04:24
URL: http://stiffesdotter.blogg.se
no dope only whiskey

Skönt å höra.. att det räcker med att vara trevlig. alltså.
Fast de e klart, vissa dagar kan det ju vara tufft nog. Hmm... kanske enklare med en biobiljett ändå. Fast det var ju det där med skattepliktig belöning

2007-12-01 @ 16:56:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0