Låg!

Idag har det varit en riktig skitdag... har suttit i den "röda lådan" hela dagen och negativ energi har flödat ut och in i alla porer i kroppen. Varför blir det så? Varför kan man inte bara ruska om sig och gå vidare?

Jag har i varje fall lärt mig ett antal saker idag!
* Att innebörden av orden "synka sepparna" är jätteviktiga... det har jag förstått idag.
* Jag har lärt mig att det finns möten som inte ger ett jäkla dugg.
* Jag har också lärt mig att det krävs en rejäl ansträngning för att orka hantera mig själv sådana här dagar, att inte bara lägga ner skiten och göra något annat... sortera spik kanske.

Hoppas jag kan få tillbringa morgondagen i "gröna lådan" så jag slipper spilla över min skit på er!
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0