Men orka!!

Börjar först med en dementi: I morse i tidningen så stod där att Canal Digital hört av sig och sagt att man visst hade säljare i området så det var ingen fara. OK, han var ingen bedragare, jag ber om ursäkt för det... men en idiot var han likt förbenat. Så var det utrett.

Jo, jag måste bara fråga: Är det någon mer än jag som INTE ORKAR bry sig om att Ulrika Schenström har hånglat med Anders Pihlmark på krogen?? Och att de båda tillsammans druckit öl och vin för 900 kr... OJ DÅ! Nu har hon då pressats att avgå och jag förstår henne. Att bli uthängd med bild på alla löp och i all media gör nog att man tappar motivationen och frågar sig vad som är viktigt i livet... finns där inga bättre nyheter än så? Men oj, oj, oj, hon kan yppa statshemligheter till media... jo, för hon är ju en omdömeslös idiot som helt har fallit i koma och inte kan tänka själv längre. Letar vi efter perfekta människor utan några som helst felaktigheter i ryggsäcken så får vi nog tyvärr leta.

Och så vill jag också ge en tapperhetsmedalj till Videomix ägare Kent Olsson! Kämpa på mot uråldriga traditioner... Vad vi måste lära oss är att alla människor har ett val, man väljer själv om man vill vara ett offer eller om man vill ta kontroll och välja själv. Där slängde jag väl in ett vedträ i den debatten... säkert några som inte håller med men det bjuder jag på!

Vad politisk jag blev plötsligt... ja, ja ikväll blir det linjedans med Manne! //Farmskan


Kommentarer
Världens bästa Ola

Håller med dig om Videomix! Det var ju en kille som jobbade där, och han hade bara negativt att säga om facket! Nä, stå på dig mot dom gamla traditionerna!
Canal Digital Rules!!

2007-11-01 @ 10:03:32
Elin

"slår med nävarna.. Så gör man, så blir det. PUNKT SLUT ;)"

2007-11-04 @ 16:52:36
URL: http://stiffesdotter.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0