Så kul det skall bli!

Bara fyra dagar kvar sen är det dags för årets julfest med tema "Oscarsgala". Det skall bli sjukt kul. Idag skall jag fixa alla kuvert med motivering och vinnare som skall få en statyett. Jättemånga bra motiveringar som har kommit in så det har varit svårt att välja. Sen alla dessa kändisar som kommer för att dela ut priser... längtar till på fredag och hoppas att alla får en mycket trevlig kväll!

Det är inte klokt att det snart är första advent och att man äntligen kan börja lyssna på julmusik. Vår vana trogen har vi köpt ett antal nya julskivor som nu bara ligger och väntar på att få avnjutas. Dottern började så smått igår så då fick vi gå ner och klappa till henne... man börjar inte spela julmusik innan advent! Det är bara glögg man kan tjuvstarta med. På tal om jul... måste ge er detta klipp från Kvarteret Skatan med min favorit Johan Glans som tomte:

http://www.youtube.com/watch?v=bv3brUarhHs&feature=related

Välkomnar en ny läsare till min sida, Mrollan (ja, hon heter så!) som på egen hand lyckades hacka sig in på min sida. Det är en riktig Ikanobankare det!

Och så vet ni väl att... Det som göms i snö kommer upp (=rotas fram) i tö

  

Nu väntar kaffe! //Farmskan


Kommentarer
Blogg-Pilla

Jepp, det blir årets roligaste fest. Filmen måste vi lägga ut på bloggen sen, haha

2007-11-19 @ 20:34:25
Mrollan

Tackar tackar! Mrs Hacker här...inte varje dag man blir uppmärksammad/välkommnad på detta varma sätt på bloggar.. men Farmskan är ju Farmskan underbara människa... :)
Julfest ja, ser verkligen fram emot detta, är alldeles övertygad om att allt från tvålen på toan till underhållning till mat till sällskap är perfekt fixat. Så den som inte får kul får skylla sig själv!
Blogg-Pilla-filmare! dig ska jag passa mig för.... eller inte.... haha
Farmskan! var det början till mittbena jag såg idag? you are ahead girl!

Kram Kram// Mrollan

2007-11-20 @ 20:01:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0