Sorry

Måste be om ursäkt för min tråkiga inställning till livet igår... men det är väl så det är. Ibland upp och ibland ner. Idag har det i varje fall varit bättre och jag har till och med nynnat och trallat lite under dagen. "Och vad har du och va så jäkla glad för?" Ingenting... bara känslan av att livet är rätt gött i alla fall!

Men man undrar ju...
* Har Manne kommit tillbaka in i dataåldern?
* Grahnskan är så tyst, så tyst. Kanske hon ringer någon dag?

Vi (jag och fem andra tosingar) har bestämt oss för att ordna en skolträff till våren. Bjuda in samtliga i den årskullen vi gick till en riktig helkväll. Totalt 7 klasser var vi så det blir ju lite folk, men förmodligen kommer inte alla och det är kanske lika bra det. Huvudsaken är att ens gamla vapendragare och kärlekar kommer... det är ju skitkul att få reda på hur det gått för dem. Att se dem live menar jag och inte bara som ett "objekt på Facebook"

Maken hade bakat scones när jag kom hem från jobbet... är han go eller? Nu ligger han och sussar så sött för han skulle upp tidigt imorgon, började visst jobba 6. Men allt är ju relativt, eller hur Pillan?

Nya utvecklingssamtal imorgon. Så till alla er därute, vad menar chefen egentligen??

SOCIALT AKTIV = Dricker rejält.

SNABBTÄNKT = Kommer snabbt på godtagbara förklaringar till diverse fel.

TAR TILL VARA VARJE TILLFÄLLE TILL FRAMSTEG = Bjuder sina överordnade på sprit.

STRIKT DISCIPLINERAD = En riktig tönt.

TAKTFULL VID DISKUSSIONER MED SINA ÖVERORDNADE = Vet när han ska hålla käften.

ANGRIPER KOMPLICERADE PROBLEM MED LOGIK = Hittar någon annan som kan göra jobbet.

EN HÄNGIVEN ANALYTIKER = Fullständigt förvirrad.

UTTRYCKER SIG VÄL = Kan sätta samman två meningar.

TRIVS MED JOBBET = Behöver mer att göra.

RÅDGÖR OFTA MED SINA ÖVERORDNADE = En ren pina.

KOMMER ATT GÅ LÅNGT = Släkt till ledningen på firman.

ANVÄNDER RESURSERNA PÅ RÄTT SÄTT = Delegerar ut alla sina arbetsuppgifter till andra.

Ha en skön kväll! //Farmskan




Kommentarer
Nuked, Drunken or Wasted

Kul inlägg! Tycker åtminstone att det kvalificerar för "uttrycker sig MYCKET väl" ;-)

2007-11-06 @ 22:42:48
Världens bästa Ola

Säger som jag sa till morsan: Funkar din telefon bara på inkommande samtal?
Är Grahnskan tyst... Ring henne!!
Oj vad jag är smart...
Puss

2007-11-07 @ 08:10:38
Manne

O yes....blev en bärbar HP...spelat hjärter i 2 dar.

2007-11-07 @ 14:47:18
BloggPilla

Ja vad är kl 6 då dricker jag förmiddagskaffe
Ja frågan är vilket som är värst, när du är i röda lådan eller när du nynnar på mission impossible 76 ggr i bilen haha

2007-11-08 @ 19:14:35
URL: http://[email protected]


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0