Succé var ordet...

Gårdagens julfest á la Oscarsgala avlöpte strålande och med hög stämning hela kvällen. Hela inramningen med festfina människor som verkligen ansträngt sig och tagit på sig både feststassen och festminen var mycket lyckad. Kvällen bjöd ju på all möjlig underhållning, både i vår Oscarsrevy... (eller buskis om ni föredrar det...) och med Partyfabriken som höll igång sen hela kvällen med BRA musik som man kunde dansa till. Highlights från uppträdet:

* Göran (=Pumba) som står och hyperventilerar i sina handskar, 3 min innan uppträdet
* Pilla som Birger när hon råkar harkla ut sina tänder rätt mot publiken
* Niklas som Babsan... obetalbart
* Torbjörn i hel kodräkt med spenar fram som Mamma Mu... TACK för ett gott skratt
* Finalen med dans till Stayin Alive... Klockrent och vilket ös det blev.

Övriga omnämnanden som hade kunnat inbringa en Oscar:
* Ullstorps-Torgnys galna riverdance stil från 21.00 till 01.00. Hur fasen tyar han??
* Jonte med scarves runt huvudet... "Bra att ha en trofé att ta med sig hem"
* Johannes som tar med sig två brudar in på toa när han gör nummer 2... för att skvallra?!
* Johannes (igen) som tycker att "låt Åsa sjunga, hon kan det" sekunden efter att jag gjort det!
* Tompas värsta latinodans med Anna
* Charles som förtvivlat försöker värja sig mot närmanden i slutet av kvällen. Go Kalle!

Ja, ni hör ju, en sjukt kul kväll med många skratt... även i bilen hem när vi hittar en fin närbild av någons nedre delar (guess who!)... "för så gör man när man hittar en övergiven kamera....!" Hade jag vågat skulle jag lagt ut den på bloggen men jag har svurit på att inte göra det....
Mycket att smälta som ni förstår... förmodligen kommer fler minnen efter hand

Må gott det skall jag göra idag eftersom jag fyller 1, 2, 3... 45! Katjing //Farmskan

PS! Är det någon som visste att Dolly Parton var gravid??


Kommentarer
Elin

det var en riktigt kul kväll, och jag JOBBADE ;) hihi. Grattis världens bästa Åsa

2007-11-24 @ 21:41:35
URL: http://stiffesdotter.blogg.se
Blogg-Pilla

Succè var bara förnamnet. Hoppas du fick en underbar födelsedag. Du är bara grym... Tack Elin för fantastisk insats.

2007-11-25 @ 14:19:06
Asfaltsbarn

Fantastiskt lyckad kväll! Det gjorde du verkligen bra!
För din vetskap så tror jag inte Prince Charles klarade av att värja sig helt och hållet straxt efter slutet. Men han är ju en gentleman så det var nog mest för att inte verka oartig. (gissar jag)

Var det bara jag som tyckte det blev lite för varmt på dansgolvet?

2007-11-26 @ 09:56:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0