Varför?

Har alla hört talas om Kjell? Gräsklipparmannen... Han som bestämde sig för att åka från Haparanda till Ystad på en åkgräsklippare. Vad är det för fel på folk? Sitta och puttra i 9 km i timmen i snålblåst och regn... och till vilken nytta? Ingen alls mer än att det är "en rolig grej". Jaha, för vem? Inte för mig och förmodligen inte för honom heller eller också är det något i det här som jag har missat.

image39

Här går han i mål idag i Ystad och då kommer nästa fråga... Varför står alla dessa människor där med svenska flaggor? Har de inget jobb att vara på eller är det något jag har missat?

Nåväl, var och en till sitt som man säger och mitt just nu är att hoppa i badet för att försöka återfå lite rörlighet i mina stelfrusna leder... och då har jag ändå suttit i en Saab på vägen hem och inte på en gräsklippare!

//Farmskan


Kommentarer
Manne

Hur är det?....lite siggig tycker jag...häng med ut i morgon o ha lite kul vetja.

2007-11-16 @ 12:42:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0