Veckans Jonte

Jonas "Jonte" Löwegren (pendlarkompis)... den mannen kan man bara älska. Han har världens torraste humor och kan säga saker som gör att man bara faller ihop. Han skall snart bli pappa för första gången och det är mycket roliga saker som bubblar ur den mannen utan att han vet om det. Några av veckans bästa:

* Måste lämna in bilen på verkstan och ta väck krockkudden fram... ungdjäveln skall ju sitta där
* Jag älskade min Audi A2 men svärmor fick klaustrofobi och tjatade om att vi var tvungna att byta. Jag ville ha Saab och Petra Volvo så då fick det bli en Passat... men nu är den ju så stor att svärmor alltid vill åka med oss när vi skall någonstans, och det var ju en miss...
* Var hos sjukgymnasten idag, hon tyckte jag var lite stel... Men det är inget du får någon nytta av sa jag! Hon gillade inte mitt skämt...
* Min kompis bonden, en 2 meters alfahanne, började böla när katten blev överkörd... alltså fan ta dig samman!
* Hon får fasen andas själv... vet inte ens om jag vill vara med. Hon kan ju ringa när det är klart

Detta var några av veckans Jonte... i varje fall några av de man kommer ihåg.

Dagen har varit bra och mina första utvecklingssamtal var mycket givande. Bra diskussioner och bra feedback... tror jag har världens bästa grupp. Aldrig något gnäll... eller jo, men det är alltid konstruktivt gnäll och det är en himla skillnad! Imorgon är det ledig dag och jag skall tokshoppa i Bordershop med kupongerna i högsta hugg!

Ha en skön torsdagkväll! //Farmskan


Kommentarer
BloggPilla

Du får en alltid att skratta med dina bra kåserier. Håller med dig, Jonas är mannen vi alla älskar. Han är solskenet på jobbet. Pass nu upp så inte bussen blir baktung med allt ditt handlande. Kram

2007-11-02 @ 11:41:51
URL: http://[email protected]


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0