VEM är det?

Har skolkat från jobbet idag igen... mycket semester på kort tid nu. Dottern skulle nämligen till sjukhuset och göra om sin behandling i händerna. Alltså jag är så stolt över henne, sitter där helt lugnt och låter Harald (överläkare på neurologen) först bedöva i nervtrådarna och sedan sätta inte mindre än 50-60 botoxinjektioner inne i handflatan. Jag hade inte klarat det, det vet alla som känner mig. Finns ingen som är så sjukt rädd och feg som jag för läkare, tandläkare eller andra med vita rockar. Så jag och maken leker sällan Sjukhus....

Men hon fixade det galant medan hennes hybris till styvmor satt med bortvänd blick för att slippa se eländet. Bra jobbat Elin!

Passade sen på att göra lite ärenden som legat på vänt, typ hämta mitt nya körkort. Gick ju galant ända tills jag såg fotot... VEM är det? Ja, inte var det jag på bilden i alla fall. Kunde varit min mor faktiskt men det verkade ju också konstigt. Eller tjocka Korven men det verkade ju inte heller helt rätt... Oavsett så är det åtminstone inte jag. Måste tro att jag inte ser ut så för att inte bli helt galen...

Fick ta en helrenovering hos Titti frissa sen på eftermiddagen. Klippte nog av 5 kg hår....

Lite kommentarer:
* Tack Bror för alla blommor och den fina ljuskronan! Du är bäst!
* Nej, Manne inte siggig bara lite trött ibland och förvirrad.
* Vill veta allt som händer imorgon... Grahnskan har lovat ringa mig imorgon natt!
* Teknik-Hare... det löser sig!! Gårdagens misstag är morgondagens lärdom

Ha en riktigt skön fredag kväll! //Farmskan


Kommentarer
Manne

Hörde på radion häromdagen att de som är lite kurviga är smartare....bra va....puss.

2007-11-17 @ 14:41:35
Grahnskan

Ja, nu är du allt lite nyfiken .....

2007-11-18 @ 12:25:30
Världens bästa Ola

Väl bekomme! Puss

2007-11-18 @ 21:00:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0