Där försvann dom...

Idag försvann 8 timmar av mitt liv till möten på jobbet... möten som visserligen gav en del men till stora delar också tog... energi alltså. 8 timmar! Detta får sedan konsekvenser i form av:

* Inte tillgänglig för mina kollegor
* Inget eget arbete what so ever = kvällsjobb hemifrån
* Efterverkningar i form av mer uppgifter

Alltså möten skapar merjobb!

Nej, sluta gnäll nu för sjutton och hoppa över i den gröna lådan igen... livet leker och på fredag väntar en go semesterdag med shopping till Tyskland. Förråden behöver fyllas på inför födelsedagar och julhelger. Vem jag skall åka med? Ingen... bara mig själv. Själv är bäste dräng!

Väntar med spänning på att nästa bloggare skall gå igång: Håkan "Hare" Jönsson. Kommer att lägga honom som en favorit med en gång... mycket Spike och motorcykel om jag får gissa

Helan går! //Farmskan


Kommentarer
Elin

nej men du ska väl inte åka själv till tyskland? :O då åker jag med dig om du ska åka själv!

2007-10-31 @ 17:24:13
URL: http://stiffesdotter.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0