Glasklart

Idag har Eskil varit här. Eskil är en lyx jag unnar mig då och då och när behovet inom mig är som störst. Maken har försökt att fylla detta behov men har liksom inte riktigt nått ända fram. Eskils handlag är så mycket bättre och hans rörelser är helt magiska, man blir salig och ger ifrån sig små tjut.

Visserligen får jag betala för hans tjänster men det är det värt! Han tillfredsställer mig både på utsidan och insidan och det är bara så skönt när han är färdig.

Annars har det inte hänt särskilt mycket här inte... men snart är det helg och far min skall firas. Han skall få en portömning ifrån Hälsa & Helhet. Det är grejer det!

Sköt om er i helgen! //Farmskan

PS! Sa jag att Eskil är fönsterputsare??



Kommentarer
Elin

portömning... i den åldern ;)? har man finnar då? hihi

2007-10-06 @ 00:59:48
URL: http://stiffesdotter.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0