Helg, helg, helg

Sällan har en helg kommit lägligare än denna. Veckan har varit sjukt jobbig med möten inbokade i stort sett hela dagar... man kommer efter som tusan med det man borde göra så nu får man väl försöka ta ett ryck i helgen och komma ifatt. Nästa vecka är en resvecka: Haparanda, Stockholm och Norrköping (och så är den veckan slut...). Mådde sjukt illa och var extremt kissnödig hela resan hem... koncentrerade mig så hårt för att inte kissa på mig att jag sen fick huvudvärk också. Är det det som kallas biverkningar?

Käkade lunch med stor-sonen idag, hur mysigt som helst. Det är så sällan man får rå om honom nu så man får ta varje tillfälle som ges, även om det innebär en lunch i IKEA-matsalen.

Maken, den förträfflige, hade gjort taco-paj när jag kom hem som avnjöts tillsammans med tre stora glas mjölk... det skulle dom vetat på Previa. "Mjölkprodukter är farliga för dina blodfetter, drick vatten!" Dricka vatten?? Ah nej, då är jag hellre fet i blodet eller har, som dottern uttryckte det, bikini-mask i lungorna.

Kallt som bara den är det också så rundan med hunden efter maten fick bli kort och snabb... dessutom väntar ju lite bra TV-fredag och gott te. Blir nog en skön och mysig helg detta!
Önskar er detsamma! //Farmskan

Manne! Hur var Tomelilla?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0