Så mycket känslor!

Tänk att en liten blogg kan röra upp så mycket känslor... jag tycker det är fantastiskt roligt att ni, mina trogna 10 läsare engagerar er så i det som skrivs. Den enda som är helt ointresserad och som aldrig nånsin ens orkar läsa min blogg är maken... och han är ändå den som avhandlas allra mest. Fascinerande!

Några kommentarer:
* Jo, Manne, bilder är helt OK. Speciellt mysbilder hämtade från vimmelsidorna i K-bladet....

* Världens bästa Ola, vem?? (jag tycker du kan våga säga ditt riktiga namn nästa gång)... jag linedansar även i TV-rummet iklädd mysbyxor. Detta för att effektivisera hela grejen och slippa gå ut och mingla. Har faktiskt glömt hur man gjorde och om jag hade kul sist jag gjorde det. Vilket då??

* Morgans fru... lugnare än i vår bil kan det inte bli. I varje fall sov Morgan sig igenom alla turer, förutom när han själv körde förstås. Vadslagningen blev det inget av, ingen som tyckte det var lönt att betta. Hälsa Mogge att vi saknar honom... och hur blir det med skjutsen till julfesten?

* Grahnskan... tack för klorna! Och du, spana in potentialen!

* Dottern E, modigt gjort!

* Rita... hoppas du har det bra i Boden. Kommer upp dit på måndag / tisdag. Brrr!! Har ni snö?

Ha en riktigt skön kväll alla glada, goa vänner! //Farmskan


Kommentarer
Anonym

Jag ger upp...du har svar på allt! Puss

2007-10-16 @ 13:37:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0