Besvikelser

Dagen idag har innehållet en rad besvikelser, det är väl så vissa dagar kanske...

* Maken glömde min namnsdag... tror inte han älskar mig längre. När jag konfronterade honom så sa han "Du heter väl inte onsdag..." HA HA HA Skitkul....
* Mitzi rymde när vi var ute och gick och vägrade komma tillbaka... hon stod sedan när jag hittade henne upp till midjan i skit och slickade sig om munnen. Äckel-hund!! Nu ligger hon i hallen och luktar som en gödselstack. Fy!
* Mitt vykort jag skickade till en "svägerska" kom i retur till avsändaren för att adressaten var okänd?? Hallå... jag råkade ju bara skriva Hansson istället för Rydiander... borde väl posten kunnat lista ut!
* Ingen vinst på lottokupongerna idag heller...

Men annars är det bra! Har varit ute en långpromenad med Grahnskan, hon hälsar!
Kram //Farmskan



Kommentarer
Marcus

Men vem kom ihåg namnsdagen? Pluspoäng?

2007-09-13 @ 08:42:58
Ola

Det var ju sant! Du heter ju inte Onsdag...
Tacka maken för lunchen!
Kram

2007-09-13 @ 17:44:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0