Samlade igen!

Hur bra är Håkan Hellström egentligen på att sjunga? Ja, frågar jag dottern så får jag naturligtvis det enda svar som finns i hennes ögon: BÄST, men jag tycker faktiskt inte att han är särskilt bra. Men texterna är fantastiska tycker dottern... Jo, kanske det men han skriker ju så mycket att man inte orkar lyssna på dem... Men jag håller säkert bara på att bli gammal och gaggig. Tacka vet jag Thore Skogman

I varje fall kom dottern igår hem efter en tre dagar lång "stalking-turné" av Håkan Hellström. Hon och hennes kompisar har farit efter honom i två bilar och lyssnat på tre konserter på tre dagar i tre olika städer i Sverige. Hallå! Snacka om att vara fans! De hade haft fantastiska dagar och i deras ålder orkar man säkert med sånt. En annan tyar knappt ta sig ur sängen för att äta frukost... Men nu kom hon i varje fall hem igen igår kväll, trött och hungrig och med en väska full av smutstvätt och vi kunde bara konstatera att vi saknat henne jättemycket. Det är liksom inte detsamma när det bara är jag och maken hemma.

Snart kommer Tia och Paulina också hem från sin semestertripp till Bulgarien, så där äckligt bruna säkert. Jag tycker det är ganska mesigt med killar och solbränna...

Maken steker pannkakor och nu skall det bli gott att hugga in. Jag är ruskigt bortskämd... och han är en riktig drömprins //Farmskan

PS! Manne... hur har det gått??


Kommentarer
Dampe

Jag ska ordna fram några blad text till dig så du förstår hur bra han är :) lovar din mamma!

2007-09-11 @ 01:31:41
URL: http://stiffesdotter.blogg.se
Manne

hmm...sådär, men det finns väl fler:-)

2007-09-11 @ 12:11:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0