Sega söndag...

Söndagar brukar normalt sett vara sköna men idag är det segt... hade en trevlig lördag kväll med god mat och i glada vänners lag. Dock fick det hela ett pinsamt och patetiskt slut men det är väl som Monty Pyton säger "Always look on the bright side of life..." Det var i varje fall kul så länge det varade. Dock har makens förtroendekapital fått sig ett rejält bortfall. Patetisk var ordet!

Grahnskan skall gå till en spådam... jag fattar inte hur hon vågar. Jag hade varit så rädd att få veta saker som man inte vill veta (även om de nu påstår att man inte får det). Jag tror också att man kanske själv formar sitt öde efter det som man får berättat... jag menar om de säger att man kommer att träffa en ljus man och leva lycklig med så letar man ju onekligen efter det eller?? Hon har gjort detta innan och då inträffade nästan allt av det hon sagt och jag tycker det är fascinerande även om jag är för feg för att göra det själv! Hoppas hon ser en drömprins, vännen!

I veckan väntar kvartalsmöte med gruppen i Sibbhult... är det någon som visste att Sibbhult hade ett konferenscenter? Nej, trodde inte det heller. När jag skulle dit och titta på fotboll fick jag slå upp det på kartan, hade ingen aning hur man hittade dit. Men det blir nog bra, vi brukar få kul på våra kvartalsmöte. Sen i slutet av veckan väntar Gävle hos moster och morbror. Skall bli riktigt skönt att bli ompysslad lite.

Kram o Puss //Farmskan



Kommentarer
Ola

Har nu Stiffe blivit full igen? Utan att bjuda in mig! Nu får ni skärpa er...

2007-09-23 @ 14:07:55
Grahnskan

Hej vännen!
Ville bara säga vad gör det om han nu skulle vara ljus, bara man får vara lika lycklig som du är med stiffe resten av livet.
puss vännen

2007-09-25 @ 17:20:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0