Usch och fy!

Jag är en usel människa... jag glömde Grahnskans födelsedag. Den 7 september blev hon 45:a och jag kom alltså inte ihåg detta. Trots att jag skrivit med STORA bokstäver i kalendern: GLÖM EJ GRAHNSKAN! Men vad händer.... jo, jag är i Göteborg på tjänsteresa och öppnar naturligtvis inte kalendern på hela dagen och så är katastrofen ett faktum. Usch och fy!

Fick köra ner idag med svansen mellan benen med en låda vin. Hon bjöd på god tårta och kaffe och humöret var på topp trots allt.... kan kanske bero på det nattliga besöket i och för sig eller är det så att jag är förlåten? Jag får bjuda ut henne på middag en dag nu inom kort och försöka smöra in mig igen.

GRATTIS än en gång min söta vän!

För övrigt har lördagen varit lugn, vi hade eftermiddagsbesök av svärföräldrarna... det piggar alltid upp!
Kram //Farmskan


Kommentarer
Dampe

det där med svärföräldrar piggar upp... va det ironi elr ;)???

2007-09-09 @ 23:06:46
URL: http://stiffesdotter.blogg.se
Grahnskans

Tack. Ja, smöra ska du få göra.... för en middag med dig och Stiffe är alltid trevligt.
Min vän klart du är förlåten

2007-09-10 @ 00:46:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0