Vad återstår?

Inspirerad av en annan bloggare funderade jag över saker som jag vill göra innan det är för sent. Då kom jag på att det är ju massor av saker, främst naturligtvis resmål men även annat:

* Följande resmål: Kina, Indien, Thailand, Irland, Skottland, Mauritius... m.fl
* Åka på en lyxkryssning i Karibien
* Ordna en släktträff på mammas sida
* Vara varuhuschef på IKEA någonstans
* Hoppa 1.65 i höjdhopp(!)
* Vara med i melodifestivalen
* Dansa riverdance
* Se en musikal på Brodway
* Besöka Las Vegas
* Bygga ett sprillans nytt hus
* Skaffa sommarstuga nära havet

Ja ni ser själva... en massa drömmar och kanske bara en del som går att uppfylla... men det är ju det som är meningen med livet och det som håller en uppe. Att ha drömmar att längta till och saker som fortfarande är ogjorda... Underbara framtid som Ingvar K säger.

Idag är jag annars mycket trött! Maken hade astmaproblem inatt och det gör ju att man inte kan sova så där bra för man oroar sig ju hela tiden... så nu får man väl somna i soffan istället.
Imorgon väntar middagsdate med mina svägerskor, skall bli jättekul

//Farmskan

PS! Tack för värmande kommentarer <3


Kommentarer
Dampe

Alltså! det finns nog inget annat ord än det här för dig! Du är sjukt cool och jag bara diggar dig till tusen :)

2007-09-17 @ 21:25:00
URL: http://stiffesdotter.blogg.se
Ola

1: Been there, seen it, done that...
2: Låter kul...
3: Kommer inte..
4: Va?
5: Glöm det..Hahaha
6-8: Varför??
9: Jag följer med!!
10: Varför igen??
11: Sommarstuga? Låna min lägenhet. Det är nära havet...
Älskar dig oxå!

2007-09-17 @ 21:49:24
Marcus

Det är nog bra att göra en sån lista och få uppspaltat vad man vill göra.. Du reder säkert ut en hel del på den listan ska du se =)
Älskar dig också mor!

2007-09-18 @ 20:23:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0