Vilken dag...

Idag har det varit en sån där dag på jobbet som man bara hatar... Allt har varit kaos. De hade haft en IT-release inatt så nu på morgonen fungerade ingenting.
Man kan bli helt galen för mindre.

Nu har jag nominerat IT-chefen i klassen "Bästa specialeffekt" till vår Oscarsgala vi skall ha i november. Han får priset med motiveringen: För att de alltid levererar effekter i sina releaser som vi inte beställt! Ibland är jag bara för rolig...

Nej, imorgon får jag nog jobba hemifrån så man får lite distans till det där jobbet.

Förresten, Morgan (gammal pendlarkompis) hörde av sig via mail. Kort och koncist: Hej, jag är konsult nu, här är mina kontaktuppgifter... Som om jag skulle prata med dig när du inte sa Hej då och inte heller bjöd på tårta.... Förlåt då, svarade han, jag hittade inte dig! Ähh, efterkonstruktion.... skicka tårtan så skall jag överväga saken.

Men.. visst ja, jag äter ju inte tårta längre. Måste ju bli längre så mitt BMI går ner... hade jag ju glömt. Inte ens det kan man glädjas åt en dag som denna....
//Farmskan

Sonen Marcus har blivit intervjuad inför helgens match i fotboll, det kan ni läsa mer om här: www.bk.nu


Kommentarer
dampe

du:P du får ju bjuda på tårtan isåfall =)

2007-09-14 @ 08:04:48
URL: http://stiffes.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0