Äntligen!!!

Efter att i 47 timmar ha försökt att flytta bloggarna till en ny server har man inte lyckats utan istället backat tillbaka till det gamla verktyget... OJ, vad man känner igen sig från jobbet! Hur svårt kan det va? (som Linda Bengtzing säger...). Man har ju haft värsta abstinensen ju... plus att ni inte kunnat kommentera heller. Tack för alla frågor via SMS eller telefon, bra att ni är engagerade. Har saknat er!

Eftersom jag sitter på lunchen så får jag författa mig kort men jag vill åtminstone ge er följande:

image138

VILL HA!!! Pia... glöm inte boka plats till mig i helgen. Kösta vad det kösta vill

Inte undra på att tangentbordet är blött.... //Farmskan

PS! Vi hörs ikväll Manne... puss


Kommentarer
Pia Jönsson

Men herregud va´pågen e´grann! Hoppas det blir vääääldigt varmt på lördag, för i såfall måste han kanske klä å´sig! MUMS!!! Mina arbetskamrater har just plastat in tangentbordet på datorn i vårt personalrum!

2008-04-01 @ 13:30:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0