Första dan...

Första dagen på två stolar... ett morgonmöte med det nya gänget. Alla verkade positiva och glada för att jag skulle börja så det känns riktigt bra. Hoppas jag kan få till en lika bra stämning och anda som vi har i min egen grupp. Kommer förmodligen att ta lite tid men den som väntar på något gott...

Så skönt väder vi har haft idag! Glasspinne efter mötet idag... stående i solskenet. Det är verkligen den bästa årstiden nu när allt är på väg att blomma ut. När vi stod där alla och filosoferade till glassen (ja, alla utom Fredrik då eftersom hans glass (?) tog ett tag på sig för att tina) så pratade vi om att vi skulle göra ett nytt försök att grilla lite korv tillsammans. Sist vi försökte det så hällregnade det. Regnställ och paraply över grillen var sådär... Då kom vi också att prata om den här grillmästaren från "Plötsligt i Vinslöv"... Klassisk!!



Så många goa, oförstörda människor det finns... Var förresten hos mina svärföräldrar i helgen och de tyckte att jag och maken skulle ha stödstrumpor på oss när vi flög till Paris så vi inte fick proppar i benen. Ja, vad säger man?? Det är väl tanken som räknas eller... ni kan väl se det framför er. Vill bara påminna om att jag är 46....

Efter ett pass på powerplaten (med vikter!!) så satt det fint med ett kak-kalas hos kompisen Mona som fyllde år. Man skall ju inte gå ner för fort utan balansera intag och träning.

Har jag hört... //Farmskan



Kommentarer
Pia Jönsson

Man kan även ha hjälm,om det finns risk för att trilla av planet!

2008-04-21 @ 21:20:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0