Fru pinsam!

Jag och maken kände oss lite shopping-sugna idag så vi körde in till stan och spenderade lite pengar... nya vårskor, ny väska, lite kläder, skivor och smink. En salig blandning alltså. Det är så skönt att bara gå och mysa och titta på folk ibland. Strax efter lunch drog vi oss sedan ner mot Hus & Hem-mässan och min fika-dejt med Matte och Willy. Väl där kändes det som en riktigt dålig idé.. pinsamt liksom, men det varade bara tills jag fick se honom så gick det över. Pia "luft" Jönsson tog kort med mobilen (eftersom vi givetvis glömt kameran) så kvalitén är så där lagom bra... kolla in hur han liksom lutar huvudet.... ha ha ha.

   

Fasen vad folk där var på mässan, kul för Pia o Jan(a). Blir säkert lika mycket imorgon när antikexpeterna kommer. Jag fastnade dessutom för den här (fast med underrede i svart trä). Den skall jag köpa! Sjukt snygg plus att den dessutom avgav 5 Kw värme... och så slipper man mocka med skorsten och sånt.

image146

Det finns så mycket snygga, bra saker och alldeles för lite pengar....
Har precis ätit en god middag så nu skall jag bara njuta av lördagkvällen //Farmskan

PS! Tack Pia, du är bäst... snygga muggar och bättre än en chokladhare!



Kommentarer
BloggPilla

gud vad snygga ni är tillsammans, tycker dock du intagit en aning mer röd färg i ansiktet än vanligt

2008-04-07 @ 18:47:54
URL: http://[email protected]


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0