Glömde ju Idol-Ola

Ooops... glömde ju berätta att i söndags när modern och jag shoppade loss på (eller i) Partille köpcentrum så hade de celebert besök av ett antal idoler och "små" kändisar. Bland annat sjöng Idol-Ola och Amy Diamond för full hals och framför 47 entusiastiska fans mitt i stora gången. Bevis får ni här...

 

Dock blev bilden av Amy aningen suddig så där får ni helt enkelt tro mig på mitt ord. Känns lite sådär att behöva stå en söndag i ett köpcentrum och sjunga till förinspelad musik. Riktigt B faktiskt. Men han är ju söt och titta på... om man nu gillar modell yngre.

Det har varit en konstig dag idag... har nämligen fått en ny tjänst och kommentarerna har varit många och varierade. De flesta har varit positiva även om en del ,av förståeliga skäl, varit en aning reserverade. Ser dock fram emot min nya utmaning även om det säkert blir en hel del jobb också... men det gillar ju jag!

Lovade ju veckans look-a-like också:

    

Ikväll kommer Pia och Jan(a) och vi skall ha hemmalagad pizza... //Farmskan


Kommentarer
Elin

jag är stolt och glad för din skull styvis! du är värd jobbet till 100% PUNKT SLUT. det var faktikst en bra look a like förresten.. men må dock säg att björn är lite snyggare än henke ;)

2008-04-18 @ 23:55:03
URL: http://stiffesdotter.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0