... mé Lallas

Har en blogg som jag brukar läsa ibland där innehavaren lägger upp fantastiska omslag från gamla LP-skivor. Mest dansband och det är ju så kul!! Alltså snacka om vilka kläder de har... Och Nej, jag skall inte kasta sten i glashus eftersom jag tillhört etablissemanget själv men kanske inte så till den milda grad som presenteras här.
Adressen dit är http://katastrofalaomslag.blogspot.com

Igår hittade jag detta fantastiska omslag på Yvonne mé Lallas:



Mannen i mitten i ovanraden (i rosa glansig dräkt) är en av medlemmarna i en orkester som jag också spelat i... vi kallade honom Benny Batong. Ha ha ha... fantastisk bild. Helt exklusivt och självutlämnande skall jag också ge er adressen till en sida där våra gamla orkesterbilder finns. Nämnda Benny finns på det vänstra kortet (från en tågkupé någonstans i Sverige). Snacka om att jag kommer att få höra detta på jobbet... men jag bjuder på det!

http://www.svenskadansband.se/cat427.htm

Nu väntar motormässan och vi skall sitta i ute-entrén så vackert väder vill vi ha. Hörde av stora dottern att Madeira skulle få 32 grader och sol så det var pool och öldrickande för henne... Vissa har det bra! Här är en bra bild på henne... ser inte ut att gå någon nöd där inte.

    //Farmskan

PS! Och så hejar vi på VMA IK och Växjö BK i vanlig ordning. Många mål grabbs!


Kommentarer
Paps & Babs

Tack Åsa för insatsen i går. Allt funkar som det skall.Även vi håller på barnbarnen i dag.

2008-04-26 @ 16:53:07
Frida

Jag tycker faktiskt att du klär väldigt bra i mockaväst. :)

2008-04-26 @ 19:04:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0