Mot Karlstad

Söndag morgon, har precis ätit lite frukost med maken och brodern och skall snart sätta mig i bilen för färd mot Karlstad. Mellanlandning hos modern i Göteborg först, vi skall shoppa lite kläder till henne. Dessutom har hon ju födelsedag i veckan och det kanske vi ska fira idag. Hade en trevlig lördagkväll, tyvärr dock utan damsällskap eftersom hon fått göra en insats för sin sjuka systerson. Ser dock fram emot att träffa henne snart eftersom bror min pratar väldigt varmt om henne. Hon har desstom tre flickor som verkar hur goa som helst och dem vill man ju också gärna lära känna. 15, 8 och 3 år är dom... hoppas vi ses snart.

VMA IK vann igår - två assist från lille sonen! Grattis!
Idag spelar stor-sonen mot Emmaboda i sista träningsmatchen innan premiären,

image150 

Har ni tänkt på så många olika yrken man får prova på som förälder egentligen: Kock, Taxichaufför, Avis-uthyrning, Bilmekaniker, Banktjänsteman, Kemtvätt, Städ- och fix, Jourhavande medmänniska, Sjuksyster, Chef, Förhandling... ja, man får verkligen erfarenhet från många områden. I natt (04.18) fick jag ett SMS från lill-sonen som löd: "Råkade bryta nyckeln i låset. Vad gör jag nu? Hur mycket kommer det att kosta? Hur fan skall jag låsa? Svara nu!" Jaha... så nu skall jag alltså även titulera mig Låssmed... Hur sjutton blev det såhär??

Gå ut och fånga några möss! //Farmskan

PS! Madde... det där med fåret som bräkte vågar jag knappt skriva om, men kul var det.



Kommentarer
Lena

Grattis. Du vann KEL. Köpt ett ligg. Fast det förslag som kom in sen var ännu bättre tyckte jag.
Kioskaskrap efter löning. Vad ger du för den? Får väl se om damerna har med nåt fint hem till dej. Kul att träffa dej igår. Kanske vi kan ses snart igen? Kram

2008-04-13 @ 16:13:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0