Positiva klubben

Jag och chefens chef har våra diskussioner... jag har ju liksom en tendens att se världen från den överdrivet ljusa sidan medan han tycker att man bör hålla nere glädjeyttringarna till måttlig nivå. Hans mellannamn borde vara MEN... Jag försöker med alla möjliga tal och uppföljningar förmå honom att någon gång skrika OJ, VAD BRA... inte det lättaste. Men skam den som ger sig.... jag skall nog få honom att småle. Säger bara "5-procentaren!"

I bilen hem berättade vår glade vän Jonte att han nog skulle jobba lite under Jujitsu-VM (hans fru har svart bälte...). Han påtalade också hur vältränade dessa deltagare var...

Jonte: Inte som en annan som är mer modell torktumlare
Ullstorps-Torgny: Torktumlare?
Jonte: Ja, motsatsen till tvättbrädemage...

Långsökt Jonte men man kan inte mer än skratta. Har i och för sig ganska svårt för det just nu eftersom jag tog i lite för mycket på power-platen och därför har en enorm träningsvärk i magen. Så snart skall ni se att den här torktumlaren övergår till tvättmaskin! För på sommaren vill man ju kunna visa naveln...

image153

Jag vet, den är fruktansvärd... och snodd från lill-sonens kompis blogg.
Stolen with pride! //Farmskan

PS! Grahnskan... snart dags att bjuda Manne och mig på middag??


Kommentarer
Grahnskans

Ja, det lovar jag att det snart är dax för middan. Är väl lika bra vi tar med karlarna, för ni är väl nyfikna så ni spricker :)
Hör av mig, nu är det en vecka i Tyringe som gäller :) kram på er!

2008-04-18 @ 13:55:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0