Stolt mor förmedlar

En fotbollsbilaga följde med tidningen i morse och där var väl en väldigt bra bild på Lill-sonen. Hans övergång till division 3-laget VMA är klar och han var så vacker i sin grönrandiga dress. (Hur är det nu Stureplans-Johannes, ligger Treby i....femman var det ja). Jag letade runt på webbsidan men lyckades inte hitta bilden utan istället sprang jag på den här. Känns inte så idrottsmässig dock...

image142

Vill också passa på att säga grattis till den nya lägenheten (snacka om flyt!) och samtidigt kan jag och maken pusta ut.... ha ha ha

Stors-sonen har också uttalat sig så här inför uppstarten med Växjö BK. Hans något censurerade krönika kan ni läsa här: www.bk.nu Censurerad för han vågade nämligen inte skriva så mycket kring själva festandet eftersom det var en idrottsklubb på träningsläger. Ingen normal människa tror på renlevnad inom idrotten längre Macke! Hur som helst, ibland är man mer stolt än vanligt över sina små sötnosar.

Paps ringde som en galning på min telefon idag... jag satt i telefonmöte så jag försökte trycka av honom men han gav sig inte. Tänkte att något allvarligt måste ha hänt så jag svarade till slut på det 7:e intensiva försöket. "Ja, hej... du jag har fått upp en ruta här på datorn...." Och det var ju verkligen allvarligt... Ni är för goa!

Nej, nu skall jag mysa lite med familjen, tycker jag är värd det idag! //Farmskan

PS! Tack för fikan Manne och stor kram!



Kommentarer
Samba Ola, snart iskall Ola

Den skjortan och slipsen skojar man inte bort!!
Jisses pojk, var handlar du?? Toys'r us eller??
Drar hem i morron. Buhuu..
Ses snart alla!
Puss

2008-04-04 @ 02:02:39
mamma

Grattis Mattias både till fotbollen och lägenheten. Tänker på Er alla. Vi ses snart Åsa. Håller med Paps det är svårt med datorer. Kommer inte längre än till steg 3 i E-leg i Sweedbank. Hjälp Kram Mamma

2008-04-04 @ 11:36:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0