Svennis runt hörnet

Dag 2 är avslutad, en intressant dag med mycket scenarioträning. Vi har t.ex. lagt ner ett helt företag och flyttat produktionen till Kina. Kändes sådär faktiskt... Så nu sitter jag här och försöker andas in lite syre genom mitt öppna fönster... kom på att jag inte varit utomhus sedan igår förmiddag. Det kan väl inte vara bra eller? Mitt över sjön här ligger Svennis sommarhus

  Inte den lilla kåken direkt.

I badrummet har jag en duschkabin av modell "skolgympasal". Ni vet den där sorten där man måste trycka på en knapp i mitten och så fungerar duschen i 27 sekunder. Man måste alltså hela tiden trycka om och om igen. Hur tänkte man här? Är det för att spara vatten? Är det då inte bättre att ställa in duschen på exakt 4,56 minuter och därefter finns ingen möjlighet att aktivera den alls förrän efter 4 timmar. Nu blir man ju bara jätteirriterad plus att man inte hittar knappen med lödder och tvål i hela ansiktet. Har någon verkligen gjort en behovsanalys?? Tror ni man kan skriva det som feedback... känns ju lite detaljnivå liksom.

För att inte tala om att kursmaterialet bör vara hålat för insättning i pärm. Gör om, gör rätt!

Imorgon är det hemfärd, 7 timmar i bil... tillsammans med Thomas Bolme //Farmskan



Kommentarer
Håkan

akta dig för Svennis

2008-04-15 @ 19:51:39
Macke

Suck.. tia är ju för go!
Tack för att du la upp den vidriga bilden!! Hur som haver. Vann genrepet med 4-1. Nu är det premiär på lördag borta i bredaryd. Heja heja..
Love you!
Puss

2008-04-16 @ 07:15:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0