Valet är gjort

Idag har jag gjort mitt val avseende den nya medlemmen / kollegan / vännen i gruppen. Det blev en tjej som heter Magdalena och jag tror hon blir ett bra tillskott hos oss. Pigg, nyfiken, engagerad och med en enorm vilja. Skall bli kul att se om hon infriar mina förväntningar. Hon blev i varje fall väldigt glad när jag informerade henne idag... Baksidan av det roliga är då att informera de andra som inte fick jobbet. Eftersom det var interna sökanden så gick jag till var och en och meddelade och det är INTE kul. Kvittar ju liksom vad man säger i det läget för de blir ju ändå besvikna. Men, man måste välja och i mitt jobb får man ta det onda med det goda.

Och så är det helg igen... veckorna bara springer förbi och det känns ibland som om man bara står bredvid och tittar, man hinner inte med allt man vill göra. Ikväll jobbar maken över, hela dagen imorgon är han på utbildning i Malmö, jag skall på uppvaktning till Mange (50 år), bror min med ny flirt kommer imorgon kväll, och på söndag är det färd mot Göteborg och modern för mellanlandning innan Karlstad. Och så var det måndag igen....

Fick denna länk av maken idag men VARNING! Alla känsliga tittare!!

 

Jag sa ju det... och ändå tittade ni!! Sån humor har min man //Farmskan


Kommentarer
Frusen Ola

Underbar!!
Ses i kväll.
Puss

2008-04-12 @ 08:53:50
Elin

ni är inte friska! saknar er

2008-04-12 @ 15:51:44
URL: http://stiffesdotter.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0