Vid Frykens strand

Efter en lååång bilresa från modern och Göteborg landade jag så till slut på hotell Frykenstrand utanför Sunne i Värmland för det tredje passet i min ledarskapskurs. Organisationsförändringar och Verksamhetsplanering står på ämnet och det är ju det jag brinner för och vill jobba vidare med. Kul att träffa gänget igen och dessutom blev man positivt överraskad av hotellet... jag menar, TV på rummet! Hallå du lyxiga värld... Samt täckning på mobilen utan att man behövde stå blixt stilla på en punkt. Mycket  man kan glädja sig åt med andra ord. Första dagen avklarad och nu väntar gemensam middag vid halv åtta. Perfekt att äta så sent och sen gå och lägga sig...

Shoppade loss ordentligt med mor min igår och hon handlade faktiskt mer än jag förväntat mig. Dessutom fick hon med sig lite roliga kläder hem och inte bara pikétröjor i marinblått... brukar annars vara det som går hem. En del saker var skitsnygga på henne och nu när hon gått ner lite grand i vikt också så är det ju extra roligt att kunna klä sig i lite häftigare kläder. En och annan top slank ner i min påse också... hur gick det till??

Hade lite problem med datorn ikväll innan jag kunde logga in på nätverket... ibland är man så hjälplös! Men jag är i varje fall något bättre än maken när det gäller datorer och know-how... I lördags trodde han att man dejtade på Blocket... ha ha ha. "Maka bytes mot större akvarium..." Vad säger du brorsan, han måste ha skojat va?

Denna är till dig Tia!

image151

Vi hörs igen, jag lovar! //Farmskan

PS! Även stor-sonens Växjö BK vann i helgen! Grattis!
Elin, lilla snuttan... miss you!


Kommentarer
Lill-sonen

Jag vet om att jag är bortskämd... Det får man ju inte höra varje dag iaf. De skrattar åt mig inne i city, men jag klagar inte...Du e väldigt snäll!

2008-04-15 @ 15:57:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0