Yr i pannan...

Möte hela dagen från 8 till 4... Sju personer instängda i ett rum på 12 kvadratmeter. Inget fönster ut mot världen och efter ett antal timmar inget syre. Så nu är jag trött, yr, har huvudvärk och känner mig allmänt hängig. Hoppas jag inte åkt på något skit nu utan att det bara är ren och skär trötthet. Imorgon är en annan dag....

Sitter här och läser samtidigt lite lätt på Aftonbladet. Mycket skit där faktiskt:
* Internet kollapsar 2010 (Hoppas någon informerar vår IT)
* I natt är sista chansen för Hillary (Jaså... annars får hon skaffa annat boende eller?)
* Fast i 41 timmar i en hiss - se övervakningsfilmen när han får panik.. (Varför då?)
*
Peter Antoine misshandlad... (Någon fick väl helt enkelt nog av han)
* Klyftan som delar Europa (= Angela Merkels urringning... och Ja, den är grym!)

image162

Egentligen skiljer sig Aftonbladet inte alls från skvallerpress i övrigt.. och det är ingen nyhet!

Korv med bröd till kvällsmat, hur gott är inte det! Tänkte på makens sköna kommentar häromdagen när hunden kom in från solgasset och var helt varm i pannan. Jag ojade mig lite men fick till svar: "Hon är väl en sån där Hot Dog"

Så kul har vi det! //Farmskan


Kommentarer
Elin

haha, den va bra- HOT DOG ;)

2008-04-24 @ 16:44:54
URL: http://stiffesdotter.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0