Au revoir!

Imorgon bitti, tidigt tidigt, bär det av på en veckas semester i Paris. Ja, ni har ju hört och läst om det ett tag så det kommer väl knappast som en överraskning. Jag förmodar att det inte blir så mycket skrivande där nere ifrån, tror inte maken är så intresserad av att springa och leta upp ett internet-café... men man kan aldrig, säger aldrig så noga veta. Om inte så hörs vi givetvis nästa söndag med en massa spännande saker att berätta. Hoppas jag...

Nu har vi packat färdigt också och vi har med oss alldeles för mycket som vi inte kommer att använda. Varför vet jag inte men det är liksom "bra att ha ifall ifall". Ja, för Paris har ju inga affärer alls om man skulle behöva komplettera med något.

Nej.. nu önskar jag er alla en riktigt skön vecka och lova ta hand om er! Själv sitter jag förhoppningsvis på en liten mysig restaurang imorgon och lägger hutlöst med pengar på lite mat och gott vin. Lovar dock att INTE äta detta:



Au revoir mes amis! On s'appelle en dimanche  //Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0