Egen arg lapp

Ni vet att jag har en favoritsida som heter argalappen.se

Här kan man läsa alla möjliga roliga lappar som folk fotograferat och skickat in till denna hemsida. Idag har vi fått en alldeles egen arg lapp på jobbet som jag har skrattat gott åt. Platsar helt klart bland Topp-5!!



Klockren! I just LOVE!!!

Vi kan ha (eller har med all säkerhet) den fulaste brevlådeställning som går att uppbringa till beskådan här i Everöd. Mannen ifråga har byggt den själv av gamla bildelar. Dessa har han sen målat svarta, röda och vita och satt ihop i en enda röra. På toppen finns sedan en hiskelig låda för post. Jag vet att jag borde fotograferat denna men det känns lite pinsamt så ni får helt enkelt tro mig på mitt ord. Tror ni att ni har sett värre får ni väl säga emot mig men jag kommer att vara ytterst tveksam.

Säsongsfinal på Midsomer ikväll och jag har köpt godis på makens begäran //Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0