Håkan har rätt

jag är en riktig shoppingnörd! Idag skulle jag bara in till stan och köpa ett par höstskor men lyckades komma hem med både det och lite annat smått och gott. Så där försvann några tusenlappar igen... Måste skärpa mig! Slängde i och för sig en del gammalt när jag kom (eller rättare sagt la det i en påse till mina tjejkompisar...) så jag skapade åtminstone lite plats i garderoben för det nya.

Maken är så skön att ha med sig också för han vill verkligen att jag skall unna mig saker. "Jag sätter mig här i gubbhörnan och väntar..." och så sitter han där och bara vill mig väl. I love!



Köpte nytt fikabröd och körde ner en sväng till Paps & Babs i kolonin. De är så söta de där två där de går och finkilerar... klipper gräs och gräver upp växter och bara njuter av livet. Visst är det väl så det skall va??

Alla barnen har haft fotboll i helgen och det verkar som det gått bra för samtliga. Dock inga nyheter ännu ifrån Litauen men jag hoppas det går riktigt bra. Grattis Madde också till en storvinst idag med Östers IF!

Så... som ni ser en skön lördag för en mamma som mig. Eller som när Dottern kommer infarande genom dörren, släpper väskan i golvet och utbrister "Oh, vad skönt att vara hemma... har saknat er!"

Då är livet gött å leva //Farmskan



Kommentarer
Sassa

Hoppas att man är en av de tjejkompisarna som kan få vara delaktig! Hoppas vi ses på tisdag! Kram Sassa

2008-08-30 @ 22:35:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0