Hennickehammar

Hallå... just nu befinner jag mig mitt ute i skogen strax söder om Filipstad. Kursavslutning på Hennickehammars herrgård... En jättefin herrgård med fantastiska rum som ligger vid en liten sjö... Ja, livet är orättvist



Idag har det varit avrapportering av våra examensuppgifter, lite fjärilar i magen hade jag allt. Men det gick fantastiskt bra och jag fick jättefina recensioner så nu känner jag mig faktiskt nöjd med mig själv. Bra jobbat! (eller det får man kanske inte säga till sig själv...). Snart väntar en sista övning och sen examensmiddag ikväll. Imorgon feedback, utvärderingar och diplomering... kanske kommer hem dekorerad som värsta Silvian...

 

Nåja... hemresa igen imorgon och förhoppningsvis hinner jag lyssna klart på min nya talbok: Rymmaren av Thomas Bodström. Faktiskt bättre än jag hade trott.

Ha en skön kväll //Farmskan

PS! Tia - lycka till på onsdag. Stor spark där bak!


Kommentarer
Mamma

Självklart får man skriva så om sig själv. Du vet vad jag tycker. Du är jätteduktig. Mattias mormor önskar dig också lycka till "fast jag inte vet vad du skall göra". Kram på Er

2008-08-26 @ 17:37:11
Marcus

http://www.smp.se/sport/vaxjo-bk-till-litauen-pa-ett-cupaventyr(816714).gm Nu smäller det snart!

Puss!

2008-08-27 @ 16:59:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0