Overkligt x 3

1) Fick ett MMS från Brodern och hans fru föreställande minsta dottern Tilde, snart 4 år



Hur är det ens möjligt att somna i denna position?? Tydligen varit en prinsess-dag också med tanke på klänningen. Stackars barn, den här bilden kommer nog att visas på diverse tillställningar såsom bröllop och student när hon blir vuxen eller vad tror ni? Ha ha ha

2) Håkan, alias Teknik-Hare, alias VÅR mysgubbe skall byta avdelning och gå till den konkurrerande skumma avdelningen som heter Bank.... bu hu!! Gruppen deppade faktiskt ihop och de flesta trodde nog till en början att det var ett skämt... men icke sa nicke. Stort Grattis till dig Håkan och till Bank som kommer att få en toppenchef!! Vi andra - bita ihop eller bryta ihop? Idag får ni faktiskt välja själv...

3) Väl hemkommen ser jag till min glädje (?) att vi fått postorderkatalogen Sparköp. Den är ju alltid lika kul att bläddra igenom för man inser att det finns så mycket "bra-att-ha-saker" som ingen, säger ingen, behöver. Bäst denna gången var detta:



Pigga upp dina träd!

Dina träd i trädgården kommer garanterat att väcka uppmärksamhet när du monterat detta "ansikte". Du får ett set bestående av två ögon, en näsa och en mun i vädertålig polyresin. Varje del har upphängningsanordning så det räcker med en liten spik eller skruv per del.Ögonen är 10 cm breda, näsan är 11 cm lång och munnen är 12 cm bred.

Var är orderblocket??? //Farmskan


Kommentarer
mrollan

Nämen Håkan Bråkan, vi som skulle kamperat.. klart det är ett skämt eller!? Jaha nu kan inte jag sova... imon biter jag väl ihop då....OK då...Grattis!! :):) Du farmskan.. finns där ingen värvarkampanj för den där katalogen där du kan få en gratis resa eller nåt, för ögon näsa mun i polyresin måste jag ju bara ha!!!!!! I like...eller var det love???.. och tyvärr har jag ingen bild på min outfit imon... det blir en överraskning..

2008-08-13 @ 21:21:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0