Sällsynt

Ikväll inträffar ett synnerligen sällsynt fenomen i det Färmska hemmet... vi är helt själva hemma. Inga barn, inga kompisar till barnen, inga föräldrar eller släktingar på besök. Först ett kalas i Torsebro där broder Nils fyller år och sen... en hel natt för oss själva.

"Vad skall vi hitta på ikväll då älskling" sa jag till maken vid frukostbordet
Han flirtade lite med blicken och genast fick dottern spel...
"Sluta!! ÖÖhh, pappa skärp dig!!"

Man pratar inte om föräldrasex nämligen... det är ett riktigt NO NO samtalsämne...

"Tänk på att jag bor där nere" brukar hon säga ibland och då börjar man ju fundera om vad hon egentligen menar... jag menar någon skrikare är väl knappast varken jag eller maken. Eller?

Kära dotter! Denna är enbart för dig



Ha en skön lördag! Det skall vi //Farmskan


Kommentarer
Anonym

jag tror att jag och den där Jaremy har mycket gemensamt ;) hahahaha!

2008-08-10 @ 14:02:53
URL: http://stiffesdotter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0