Allt flyter

Årets näst sista kväll var jag och Fru Malm på bio och såg Allt flyter. Den kommer förmodligen inte att gå till historien som årets mest sevärda eller kulturella bidrag men var ändå småmysig och man ler en hel del. Det är ett gäng killar i mogen ålder som bestämmer sig för att börja med konstsim. Tack hjärtat för en mysig kväll!

 

Däremot skall jag gå och se på Australia... med Nicole Kidman och den SJUKT SNYGGE Hugh Jackman. Han har verkligen seglat upp som en utmanare på min Top 5-hunklista.



Han är dessutom gift med en 10 år äldre kvinna vilket jag tycker är att väldigt bra karaktärsdrag. Han har verkligen insett att även gamla damer har något speciellt (förutom krämpor, klimakteriebesvär och löständer). Ha ha ha

Idag är det nyår och strax kommer årets önskningar att publiceras.

Tjing så länge!  //Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0