Äntligen ikapp!

Varit en bra dag idag... äntligen känns det som om jag är ikapp med allt som legat och släpat. Känns helt underbart! Kanske man kan fira jul och långledigt med gott samvete trots allt. Kändes som om jag fick iväg en massa mail också idag, så gruppen och järngänget har nog tyvärr fått sin beskärda del av både information, order och mötesbokningar... Gött var det i alla fall.

Git jobbar bara halvdag imorgon, sen bär det iväg till Thailand... fatta vad skönt. Hon är dock otroligt flygrädd så det har varit ganska mycket terapi och målbilder för hennes del. Nu skulle hon vara uppe hela natten så hon var rejält trött när hon gick ombord. Tre whiskey och en gummiklubba så fixar du det, Kalle kan köra dig igenom tullen sen.... Invalido du vet!



Lill-sonen klarade fystesterna också till polisutbildningen, så nu är han ytterligare ett steg närmare. Lite väntan för honom nu innan det är dags för psykologitesterna i början av februari. Det är då han ska tala om varför han egentligen vill bli polis... att han vill bli den näste Gunvald Larsson som går omkring i långrock och är småspydig mest hela tiden.

Nu är det snart House... också en som är bra på att vara spydig!

Imorgon blir det feedback  //Farmskan


Kommentarer
Git

Gummiklubban är inte så tokig i alla fall, ju mer jag tänker på det så...

Nu är det packning som gäller och jag kommer att läsa din blogg under semestern, så jag inte missar något som händer eller inte händer.

Kram

Git

2008-12-03 @ 17:58:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0